Tým Trojské labutě
Sabina Křížová
![]() |
|
Považuji za zásadní připravit naše děti na budoucnost, která na ně čeká a stále se zvyšující nároky, které na ně budou kladeny. Trojskou labuť jsem vytvořila jako anglickou školku, anglicko-českou školku a jesle s nejvyšší úrovní po mnoha stránkách: Mezi priority patří vysoká úroveň vybavení, tým pedagogů a rodilých mluvčí splňující velmi přísná kritéria přijetí.
Budova se zahradou sídlící v Praze 8 - Troji v těsné blízkosti chráněné krajinné oblasti. Vyspělé metody výuky anglického jazyka zábavnou fomou a přirozeným způsobem, které zaručují, že se dítě skutečně anglicky naučí.
Multismyslové vzdělávací činnosti a široká nabídka zájmových kroužků podporující dítě po všech stránkách. Školka a jesle Trojská labuť splňují nejpřísnější hygienická, stavební a protipožární kritéria. Díky úspěšnému projektu Trojské labutě byla otevřena pobočka v Průhonicích - Průhonická labuť. Nyní pracujeme na projektu jedinečného enviromentálního centra v sousedství Botanické a Zoologické zahrady.
Jan Vodrážka
![]() |
|
pro více fotografií klikněte na foto |
Vystudoval Střední pedagogickou školu v Berouně, se specializací na výtvarnou a hudební výchovu. Byl na stáži v Anglii, kde si prohloubil znalosti anglického jazyka a také sledoval, jak se vyučují děti předškolního věku v cizině. Soustředí se na logopedickou prevenci dětí, kterou potvrdil i seminářem o logopedii.
S dětmi ve věku 2-6 let začal pracovat v dětské odborné léčebně, kde nasbíral zkušenosti jak s první pomocí, tak se zdravotní prevencí dětí. Později získal obsáhlou praxi v pozici "headteacher" v jedné soukromé mateřské škole a při pobytech v zahraničí s dětmi tohto věku. Z výtvarných technik Honzu nejvíce zajímá keramika, při které se děti úžasnou a zábavnou formou zdokonalují v jemné motorice. Ovládá hru na flétnu a kytaru.
Rád propojuje dramatiku a hudební výchovu. Honza je garantem předškolní přípravy díky dlouholetým zkušenostem s ní a již vychoval několik školáků a ze zpětných vazeb ví, že přípravu, kterou s nimi vedl - je úspěšná a děti jsou na přechod do školních lavic připraveni dokonale.
Neustále je nabitý pozitivní energií, kterou každý den předává všem kolem sebe. Veškerou aktivitu s dětmi obohacuje svou kreativitou a elánem do života. Pro práci s dětmi v MŠ se rozhodl již na střední škole, protože ho nejvíce zaujalo, že děti v tomto věku žijí okamžikem.
Adéla
![]() |
|
pro více fotografií klikněte na foto |
S dětmi pracuje od svých 12 let. Je nejstarší z rodiny, vždy pomáhala s mladšími dětmi z rodiny. Zjistila, že práce s dštmi ji baví a začala hlídat děti i mimo rodinu.
Od 8 do 15 let dělala závodně aerobik a poté pomocnou trenérku.
Po skončení střední školy se rozhodla odletět do Velké británie jako Au-pair. Uplatnit své zkušenosti s dětmi a zdokonalit si angličtinu.
Dále na cestě odletěla do USA také jako Au-pair. Ráda cestuje, jezdí na kole a kolečkových bruslí. V zimě jezdí na snowboardu a v létě hraje beach volleyball a potápí se.
Olina
![]() |
|
Vystudovala střední zdravotnickou školu, obor všeobecný laborant. Je absolventkou akreditovaného vzdělávacího programu pracovníků v sociálních službách, zahrnujícího obory jako pečovatelství, první pomoc a psychologii. Řadu let pracovala v Itálii jako jako chůva pro děti ve věku 1-3 roky. Mimo jiné působila jako lektorka plavání kojenců, batolat a u předškolních dětí. Věnuje se hře na kytaru a zpěvu. K hudební výuce dětí často používá různých rytmických nástrojů. Je absolventkou kurzu muzikoterapie a tak je hudební výchova v jejím podání u dětí opravdu zážitek. Je maminkou dvou dětí. K jejím zálibám patří plavání, turistika a výtvarné tvoření.
Nesrin
![]() |
|
Nesrin pochází z Turecka. V České republice bydlí od roku 2008. Studovala gymnázium a poté si v ČR udělala maturitu z Angličtiny a matematiky. Dále studovala pedagogiku na Komenského Univerzitě v Praze. Po dokončení studií začala pracovat v mateřské škole International school po dobu 3 let. Na 3 roky přestala pracovat kvůli mateřské dovolené. Po mateřské dovolené začala pracovat v Mateřské škole v Benátkách. Vlastní certifikát pedagogického asistenta.
Ráda cestuje a miluje čtení.
Anhelina
![]() |
|
Anhelina je mladá, kreativní učitelka, která snila o tom být učitelka již od dětství. Studovala jazykovou univerzitu, kde v roce 2018 obdržela diplom za anglicky mluvící specialistku. Když studovala na univerzitě, zkusila si jaké to je být učitelkou ve školce Smartik.
Také se zajímá to dětskou psychologii.
Má velmi ráda tancování a další pohybové aktivity, ráda s dětmi vyrábí různé výrobky.
Práci s dětmi považuje hranou formou za důležitou část jejich vývoje.
Ve volném čase ráda skládá origami, stará se o zvířátka (hlavné svého psa) a také ráda cestuje.
Gonzalo
![]() |
|
Narodil se a vyrostl v Madridu. Studoval předškolní výchovu na Universidad Complutense de Madrid. V současné době studuje magisterský obor Speciální pedagogika.
Před příchodem do Prahy působil jako učitel ve Španělsku a Irsku. Pracoval také na letních táborech jako instruktor.
Ve volném čase rád cestuje a poznává nové lidi. Také rád čte, poslouchá hudbu, sportuje a je v přírodě.
George
![]() |
|
George Eyong se narodil jsem v Cameroonu. Má bakaláře a magistra z Metropolitní Univerzity v Praze, Studijní obor: Mezinárodní vztahy a evropská studia. Doktorský titul- Západočeská univerzita
Plzeň, obor mezinárodní vztahy. George je velmi vzdělaný člověk a miluje předávat dětem veškeré svoje znalosti. Má 15 let pedagogické praxe od základních škol až po vysoké školy.
Volnočasové aktivity: sledování a hraní fotbalu, procházka, výzkum, vaření a poslech hudby.
Nahid
![]() |
|
Nahid studuje PhD. na ČVUT od roku 2021. Má dva bakalářské tituly, jeden je v oboru IT (informační technologie) a druhý v oblasti vzdělávání. Také dokončila dva roky magisterské studium, jeden je v oboru IT (informační technologie) a druhý je v oboru filozofie. Učení a vyučování je její vášeň, a to je to, co dělá posledních 13 let. Pracovala na různých školách a učila všechny úrovně,
jako preprimární, primární, sekundární a vyšší sekundární. Má mnoho dovedností, jako je koučování a školení, plánování a výzkum, řízení třídy, budování a udržování příjemného a úspěšného prostředí ve třídě. Má ráda přírodu, čtu, cestuji, hudbu, hraje šachy, učí se nové věci a tráví čas s rodinou.
Jedinečný projekt centra Trojská labuť
tvoří soukromá anglická školka, česko-anglická školka a jesle pod vedením rodilých mluvčí a certifikovaných pedagogů. Soukromá jazyková školka Průhonická a Trojská labuť je součástí MENSY ČR pro všestranný rozvoj nadání u dětí. Mateřská škola Trojská a Průhonická labuť je akreditovaným zařízením pod MŠMT ČR podle zákona č. 561/2004 Sb.
Dále u Nás najdete:
JEDINEČNÉ PROSTŘEDÍ – VÝUKA AJ S RODILÝMI MLUVČÍMI – UNIKÁTNÍ ZÁJMOVÉ KROUŽKY